ogre.blog.hu

Címkék

adó (1) adózás (1) akvárium (5) akváriumi (5) állat (4) anya (1) anyu (1) aston martin (1) autó (2) autóverseny (1) autózás (1) Balaton (1) bálvány (2) black (2) börtön (2) bűnözés (1) chat (4) cigány (4) cigányozás (4) csaj (18) csajok (7) csatorna (1) csatornafedlap (1) cset (4) Csillagok (5) csillagok (1) Csillagok Háborúja (4) dánió (2) divat (1) ego (8) ellen (1) erotika (13) és (1) ET (1) étel (1) férfi (1) ferrari (1) fiatal (1) film (1) finder (1) foci (1) fotó (2) főzés (1) Gamu (1) gazdaság (2) gyógyszer (1) gyónás (1) háború (1) háborúja (3) Háborúja (3) hal (5) halak (5) hannibal (1) harc (1) hátimotor (1) házasság (2) hímivarsejt (2) hullámos (1) humor (18) hungaroring (1) idős (1) Indiana (1) ingyenes (1) internet (1) Jackson (1) jazz (1) jedi (1) John (1) Jones (1) Jurrasic (1) kaja (1) kaptár (2) költség (1) koncentrációs (2) könyv (2) közgazdaságtan (2) krtek (1) lamborghini (1) lecter (1) legények (1) le mans (1) magázódás (1) megasztár (1) merle (2) Michael (1) mole (1) molly (3) music (3) Nikki Yanofsky (1) (6) nők (10) ondó (2) pap (1) papagály (1) párom (1) partner (1) pasi (12) pasik (6) pina (8) poem (3) politika (1) politikus (1) porsche (1) potemix (1) ppg (1) programozás (1) punci (7) pussy (2) randi (6) randihely (1) randivonal (1) rasszista (4) rasszizmus (4) recept (1) repülés (2) rhyme (3) rím (3) robert (2) roma (4) saleen (1) siklóernyő (2) sport (1) spyker (1) Star (6) Star Wars (4) sütés (1) számítástechnika (1) számla (1) számvitel (2) szerelem (7) szex (16) szexrandi (1) szexuális (3) tábor (1) társkeresés (1) társkereső (1) tartása (4) tegeződés (1) templom (1) trágár (1) trágárság (1) udvarlás (3) út (1) útépítés (1) vakond (1) vallás (1) verő (1) vers (4) vicc (16) vigra (2) Wars (6) web (1) webrandi (1) Williams (1) xfaktor (1) x faktor (1) zaklatás (1) zebra (2) zebradánió (2) zene (6) zoli (2) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • andras1980: Ez a bejegyzés itt is megjelent: www.facebook.com/tegezz/posts/1527943540561302 (Ajánlom az oldalunkat.) (2017.08.08. 08:01) Csendőrpertu
  • Bicepsz Elek: iflgazdasag.blog.hu/2014/02/23/a_nok_egyre_torzultabban_vagyakoznak (2014.02.24. 18:15) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • Valóraváltógép: @ogreblog: Na igen, nőben is akadnak önsorsrontó példányok... @fotengelyszimering: Te már elmentél egyszer, nem? Mégsem sikerült? Sajnálom. Csinálj pár indiánszökellést, be ne görcsölj ágyéktájon. (2014.02.23. 17:41) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • sdani: @Tomcika: Csakúgy mint az avatarom, a személyes találkozás varázsában hiszek, ezért nem használok társkeresőt. :D (2014.02.23. 16:40) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • fotengelyszimering: @Valóraváltógép: Máglyára el, igen kemény... azonnal fizetem is! :D Hulljon a férgese, szerencsére a tűznek nem számít. @ogreblog: Remélem követed a kommenteket, mert igazi troll csemegének ígérke... (2014.02.23. 16:14) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • Utolsó 20

Friss topikok

Leszólítós ismerkedés

2014.03.04. 18:46 | ogreblog | 7 komment

Létezik egy közösség, melynek olvasói, tagjai szinte vallási buzgalommal hisznek az ilyen fajta ismerkedési módban, különbozó technikákat dolgoznak ki a tökéletesítésére. Valami olyan a lényegük, hogy mindegy kihez, csak minél több csajhoz menj oda. És a nagy számok törvénye alapján egyszer csak szerencséd lesz. :-)
(Kb. olyan, mint a mindegy kivel, csak lyuk legyen…)

Nem tartom jó ismerkedési formának. Mondjuk egy közlekedési eszközön általában az emberek gondolataikba merülnek. Nem veszik szívesen egy idegen közeledését.

Nem is alkalmaztam gyakran.

Még is előfordult párszor.

 

 

Az első 17 éves korom környékén történt. Egy strandon. A korábban említetten. Egy ott napozó a társaságunk számára ismeretlen lányt figyeltem napok óta. Tetszett és látszólag Ő is észere vette érdeklődésemet. Pár nap után erőt gyűjtve megszólítottam egy magányos pillanatában. Csak pár mondatot tudtunk beszélni, de legalább a telefonszámomat megadhattam Neki. (Nem is értettem, miért nem én kértem el az Övét…) Az anyjával (és a testvérével) volt és amikor elbúcsúztunk, az kérdezte Tőle, hogy honnan ismer engem. Ő pedig azt válaszolta, hogy nem ismert. :-)
Emlékszem, napokig erről beszélt a társaságunk, hogy én legalább lépni mertem egy csaj felé… Ezt egy bátorságpróbának tekintették a többiek. :-)
(Kb 3/4 évvel később felhívott a lány. Egy hosszabb kapcsolat, az első szerelmem lett belőle…)


A következő, 19 éves korom környékén volt.
Egy környékbeli boltba jártam.
A hetek, hónapok alatt feltűnt egy eladólány. Akiről nem tudtam, hogy eladó-e.
Viszont mindig nagyon kedves volt hozzám. Meg mosolygós. Meg kedves.
Szóval újra erőt vettem magamon. Egyszer, miután kiszolgált, megkérdeztem, hogy kicsit ki tudna-e jönni a pult mögül. Ez okozott némi bonyodalmat a kiszolgálásban, de a kolléganőjével megoldották.


A harmadik elég feltűnően fedezett fel Önmagának. Nem lehetett nem észre venni. Én meg természetesen léptem a "felkérésre".


Volt még egy, ami nem illik a sorba.
Ott a lány szólított le.
Szó szerint. Leszállt utánam a járműről. Én nem is figyeltem, hogy figyel. Modellt keresett, kérdezte, hogy vállalnám-e? És beletúrt a hajamba… :-)
Vállaltam. :-)
Nyert is velem. Persze csak a versenyen.

Pár más bejegyzés:

 

Hónak fehérkéje - Hófehérke és a hét törpe - mely fordíttatott Károli Gáspár általa

Pályázat a sárkányölős viadalra
Foglalkozásom: (Szex) Istennő
Szex során mennyire számít a fanszőrzet?
Élvezik a lányok a popsi-szexet?
Tudjukmi leltár
Star Wars vers
Házinyúlra nem lövünk!

A menstruáció és a szex
Szex este vagy reggel?
A szerető
A társkeresés aranyszabálya
Bánatomat kekszbe fojtom (nem szexbe)
Szex során mennyire számít a szőrzet 2
Vírus - VÉGFELHASZNÁLÓI LICENSSZERZŐDÉS

 

Címkék: csaj ismerkedés csajok randi pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://ogre.blog.hu/api/trackback/id/tr15812607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sophie 2011.11.19. 21:01:39

Nem rossz, nem rossz :) Én most beleszaladtam egy srácba két hete. Nem mondom, hogy ismerkedni akart, de a mai napig nem térek magamhoz tőle. Kezdte ugyanis úgy, hogy bejött a terembe, ahol óránk lett volna és mellettem az egyik oldalon nem volt szék a padhoz, ezért odaállt elém és semmi légyszi vagy kérlek, csak "add már ide a széked, hogy ide tudjak ülni, te meg vegyél magadnak egy másikat onnan." Én hápogni bírtam fél percig, aztán felálltam és odaadtam. Aztán óra alatt meg próbált nekem viccelődni, annak kapcsán, amiről szó volt, én meg így "WTF?"... Aztán persze hazafelé a buszon is megtalált. Szerencsére ekkor már álltam, nem kellhetett neki a helyem, de még ott is próbált beszélgetni. A mai napig nem tudom mi volt ez. Azóta egyszer találkoztunk a folyosón, és akkor is nagyban rám köszönt, de arra az órára már nem megyek többet, így sosem fogom megtudni. Mindenesetre "viszket a tenyerem" ha csak rá gondolok... (Szólj, ha ezt inkább a saját blogomba írjam bejegyzésként:) Amúgy meg néha a lányok is lehetnek tökösek, szedtem már fel így egy pasit és olyan büszke voltam magamra, mert még bulizni se akart lejönni, ahhoz képest meg még haza is vitt magával :D

167059 2011.11.20. 07:33:19

[Sophie](#11755752) A székes ismerkedni akart és Neked bejött ez a stílus vagy nem jött be? (Hogyan is érthetném meg,mi kell a nőknek...) :-)

Sophie 2011.11.20. 10:40:44

Több, mint valószínű, hogy csak elülni akart, a maga "bunkó" stílusában. Vagy mondod, hogy ismerkedni akart? Hogy bejött-e? Hátőőő... azt mondanám, hogy annyira idegesített, hogy már-már mondhatni ráindultam... de kezdek szembesülni azzal a ténnyel, hogy tényleg az egoista bunkókhoz vonzódom ösztönösen... (lásd Gólya...) dolgozom a problémán :D

167059 2011.11.20. 16:51:16

[Sophie](#11756475) Csak azt ne mond, hogy ettől döglik a légy... (Vagy legalább is Te :-)) Esetleg figyeljek oda, mert van még mit tanulnom? :-)

Sophie 2011.11.20. 19:01:09

Azt hiszem, ez nem csak az én problémám... az kell, akinek mi nem kellünk... (akinek meg kellenénk... arra rá se bírunk nézni) és igen, a pofátlanság és az ego (sajnos) veszettül bejön, de igyekszem kigyógyulni ebből. Szerintem te többet tudsz, mint én (bár ez nem zárja ki, hogy tanulj :P :) Esetleg valami tipp Szexiszeműhöz? (le fogom cserélni a nevét, ez annyira felszínes)

167059 2011.11.20. 20:17:17

[Sophie](#11757394) Ez egy sablonos mondás, de nekem még nem volt vele szerencsém. Gondolom valójában nem pofátlanságot akartál írni, hanem max pimaszságot. Mert az valóban lehet nyerő. Miért lenne felszínes, ha ez volt az első, ami megfogott benne? Tippem nincs, nem ismerem. És annyira végtelen a variációs lehetősége az embereknek, kapcsolatoknak, motivációknak, hogy sarlatánság lenne bármit is javasolni. Rádásul, elnézést, hogy ezt mondom, de még gyerek. Mások a céljai. Ha azonos is a korotok, Te kb 5 évvel lehetsz érettebb nála.

Sophie 2011.11.20. 20:32:50

2 évvel idősebb tőlem. Igazad van, nem lehet így tanácsot adni, meg annyi minden van, amit én tudok róla, de nem írtam még le sehol, szóval tényleg nem ismered (teljesen én se), csak olyan jó lenne egy kézikönyv vagy vmi használati utasítás :D Igen, pimaszság :)
süti beállítások módosítása