ogre.blog.hu

Címkék

adó (1) adózás (1) akvárium (5) akváriumi (5) állat (4) anya (1) anyu (1) aston martin (1) autó (2) autóverseny (1) autózás (1) Balaton (1) bálvány (2) black (2) börtön (2) bűnözés (1) chat (4) cigány (4) cigányozás (4) csaj (18) csajok (7) csatorna (1) csatornafedlap (1) cset (4) Csillagok (5) csillagok (1) Csillagok Háborúja (4) dánió (2) divat (1) ego (8) ellen (1) erotika (13) és (1) ET (1) étel (1) férfi (1) ferrari (1) fiatal (1) film (1) finder (1) foci (1) fotó (2) főzés (1) Gamu (1) gazdaság (2) gyógyszer (1) gyónás (1) háború (1) háborúja (3) Háborúja (3) hal (5) halak (5) hannibal (1) harc (1) hátimotor (1) házasság (2) hímivarsejt (2) hullámos (1) humor (18) hungaroring (1) idős (1) Indiana (1) ingyenes (1) internet (1) Jackson (1) jazz (1) jedi (1) John (1) Jones (1) Jurrasic (1) kaja (1) kaptár (2) költség (1) koncentrációs (2) könyv (2) közgazdaságtan (2) krtek (1) lamborghini (1) lecter (1) legények (1) le mans (1) magázódás (1) megasztár (1) merle (2) Michael (1) mole (1) molly (3) music (3) Nikki Yanofsky (1) (6) nők (10) ondó (2) pap (1) papagály (1) párom (1) partner (1) pasi (12) pasik (6) pina (8) poem (3) politika (1) politikus (1) porsche (1) potemix (1) ppg (1) programozás (1) punci (7) pussy (2) randi (6) randihely (1) randivonal (1) rasszista (4) rasszizmus (4) recept (1) repülés (2) rhyme (3) rím (3) robert (2) roma (4) saleen (1) siklóernyő (2) sport (1) spyker (1) Star (6) Star Wars (4) sütés (1) számítástechnika (1) számla (1) számvitel (2) szerelem (7) szex (16) szexrandi (1) szexuális (3) tábor (1) társkeresés (1) társkereső (1) tartása (4) tegeződés (1) templom (1) trágár (1) trágárság (1) udvarlás (3) út (1) útépítés (1) vakond (1) vallás (1) verő (1) vers (4) vicc (16) vigra (2) Wars (6) web (1) webrandi (1) Williams (1) xfaktor (1) x faktor (1) zaklatás (1) zebra (2) zebradánió (2) zene (6) zoli (2) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • andras1980: Ez a bejegyzés itt is megjelent: www.facebook.com/tegezz/posts/1527943540561302 (Ajánlom az oldalunkat.) (2017.08.08. 08:01) Csendőrpertu
  • Bicepsz Elek: iflgazdasag.blog.hu/2014/02/23/a_nok_egyre_torzultabban_vagyakoznak (2014.02.24. 18:15) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • Valóraváltógép: @ogreblog: Na igen, nőben is akadnak önsorsrontó példányok... @fotengelyszimering: Te már elmentél egyszer, nem? Mégsem sikerült? Sajnálom. Csinálj pár indiánszökellést, be ne görcsölj ágyéktájon. (2014.02.23. 17:41) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • sdani: @Tomcika: Csakúgy mint az avatarom, a személyes találkozás varázsában hiszek, ezért nem használok társkeresőt. :D (2014.02.23. 16:40) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • fotengelyszimering: @Valóraváltógép: Máglyára el, igen kemény... azonnal fizetem is! :D Hulljon a férgese, szerencsére a tűznek nem számít. @ogreblog: Remélem követed a kommenteket, mert igazi troll csemegének ígérke... (2014.02.23. 16:14) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • Utolsó 20

Friss topikok

Képzelt riport

2012.10.09. 11:17 | haborgo1975 | Szólj hozzá!

...vagy inkább képzelt cset

 

 

23 A NŐ: Szia, el kellett rohannom. Vettem mebucaint és most rácuppantam. :)

34 csak egy pasi: mivel mást nem kaphattál...

31 csak egy pasi: bár szerintem nekem is lenne mire cuppanni...

35 A NŐ: :)

30 A NŐ: mire cuppannál Csak egy pasi?

30 A NŐ: 8-)

33 csak egy pasi: majd egyszer kifejtem ebéli nézeteimet

35 A NŐ: Csak egy pasika

30 A NŐ: fejtsd ki most

30 A NŐ: kééérlek

34 csak egy pasi: pontosan, fejtenélek, a ruháidból....

 

35 A NŐ: :D

31 A NŐ: és mire cuppannál? (party)

31 A NŐ: (blush)

32 csak egy pasi: na, már megint pimasz vagyok

32 csak egy pasi: nem lesz ez így jó

32 A NŐ: dehooogy

33 A NŐ: csak annyira vagy amennyire a helyzet megkívánja:)

33 csak egy pasi: a francokat nem

34 csak egy pasi: én is látom

32 A NŐ: ez nem pimaszság

34 csak egy pasi: és csak a helyzet kívánná? az kevés

35 csak egy pasi: abból nem lesz üzlet...

33 A NŐ: aaz az igazság, hogy most sem a helyzet írogat Neked

33 A NŐ: hanem jómagam

34 A NŐ: válaszolva az előbbi kérdésedre, Nem csupán a helyzet kívánja:)

41 csak egy pasi: fázok...

42 csak egy pasi: ahogy eszembejutsz

43 csak egy pasi: a vágyaim...

43 csak egy pasi: szörnyű

41 A NŐ: dehogy szörnyűűű

43 A NŐ: mire vágysz Csak egy pasi?

44 csak egy pasi: Rád

40 csak egy pasi: hogy érinthesselek...

41 csak egy pasi: érezhessem a bőröd illatát...

43 A NŐ: Vágyom a csókjaidra, az ölelésedre

43 A NŐ: a közelségedre

40 csak egy pasi: fázok

41 A NŐ: nagyon finomak az ajkaid

44 csak egy pasi: pedig még igazából nem is érezhetted

43 csak egy pasi: szeretnék végigszánkázni a testeden a nyelvemmel...

44 csak egy pasi: minden négyzetcentimétereden

41 csak egy pasi: szeretnék játszani a vágyaddal...

43 csak egy pasi: kínoználak

43 csak egy pasi: a végsőkig

43 A NŐ: vágyom Rád

51 A NŐ: imádnám ezt a fajta "játékot" Veled

52 csak egy pasi: remélem

55 A NŐ: érezni akarnálak egészen közelről

51 csak egy pasi: és akkor milyen filmet is fogunk mi nézni? vagy mennyit látunk belőle? (wasntme)

53 A NŐ: hát.....

53 A NŐ: a főcímre még van esélyünk asszem

54 A NŐ: :)

54 csak egy pasi: köszönöm

54 csak egy pasi: jó válasz

51 A NŐ: kényeztetni akarlak Csak egy pasi

52 csak egy pasi: nem lesz hozzá erőd...

53 A NŐ: de igen

53 A NŐ: hidd el

53 A NŐ: :)

54 A NŐ: LESZ

54 csak egy pasi: azt majd én szabályzom!

55 csak egy pasi: Te

55 csak egy pasi: Asszonyállat

50 csak egy pasi: :D

50 A NŐ: (rofl) (rofl) (rofl)

51 A NŐ: Csak egy pasi ne csesszél ki velem.

51 csak egy pasi: mivel?

53 A NŐ: mivel???, azzal, hogy nem engeded, hogy Hozzád érjek!

04 A NŐ: Csak egy pasi! Te most ugye nem gondolod komolyan, hogy asszonyállat mivoltomat háttérbeszorítva korbáccsal a kezedben takarékra teszel? (party)

04 A NŐ: (chuckle)

11 csak egy pasi: pedig én azért próbálom azt megvalósítani, hogy minden Rólad szóljon, Érted legyen

14 A NŐ: akkor szól rólam, ha a vágyaim teljesülnek

15 A NŐ: és a vágyaim között az szerepel, hogy boldoggá tegyelek

15 A NŐ: és kényeztesselek

15 A NŐ: Csak egy pasikaaaa!!! Adjál szabad kezet ebbeeeeeen....lécci-lécci-lécci

10 A NŐ: (angel)

24 csak egy pasi: majd meglátjuk....

22 csak egy pasi: de igazából az lenne a normális felállás, ha én lennék Érted

21 A NŐ: mi az hogy az lenne a normális?

23 A NŐ: a normális az mindig attól normális, hogy normálisnak tartjuk

25 A NŐ: a kölcsönös örömszerzés , jelen helyzetben az a normális, :)

25 A NŐ: 8-)

20 A NŐ: szerintem

20 A NŐ: de én szőke vagyok és nem tudhatom

25 csak egy pasi: figyelj!

31 csak egy pasi: állítólag én vagyok a teremtés koronája

31 A NŐ: :*

32 csak egy pasi: de valójában Te vagy a hab a tortán...

32 A NŐ: itt a kulcsszó, hogy ÁLLÍTÓLAG! :)

34 A NŐ: Csak egy pasika, szeretgetni szeretnélek

34 A NŐ: na

35 A NŐ: most ez olyan nagy baj???

30 A NŐ: (angel)

32 csak egy pasi: maradjámá ezzel a fejjel

33 csak egy pasi: Te már a fogantatásod pillanatában megromlottál

33 A NŐ: mééé?,,, most mit a baj a fejemmel? én egy angyal vagyok :)

34 A NŐ: (rofl)

30 A NŐ: nem, ovis koromban még azt lehetett hinni, hogy egy erkölcsi mintakép vagyok

31 A NŐ: bár úgy tűnik akkor is jó színész voltam már:)

34 A NŐ: aszondták angyal vagyok

34 A NŐ: én meg elhittem

35 A NŐ: mondtam, hogy hiszékeny vagyok

32 csak egy pasi: jó

32 csak egy pasi: akkor én majd felnyitom a szemed

13 A NŐ: ettől a torokgyíktól tényleg kezdek antiszociálissá válni

14 A NŐ: szerintem megfáztam

10 A NŐ: és ma este 9 előtt nem érek haza

11 csak egy pasi: gyógyítgatnálak

12 csak egy pasi: (wasntme)

25 A NŐ: kérdezhetek valamit?

20 csak egy pasi: i

22 A NŐ: mitől jövök be neked?

23 csak egy pasi: nem tudom

24 csak egy pasi: ez nem objektív dolog

21 csak egy pasi: nem mondhatom azt, mint egy autóra, hogy 240 lóerő, meg piros és egyebek...

25 csak egy pasi: először is a szépség szubjektív

21 csak egy pasi: van akinek teszik a Kiszel Tünde, van akinek nem

21 csak egy pasi: van, akinek tetszhet a stílusod (én ezen tábort erősítem) és van aki falra mászik Tőled. én örülnék, ha mindenki más így lenne

21 csak egy pasi: :D

22 A NŐ: :)

20 A NŐ: basszus! van aki falramászik tőlem??,,,,,,,

20 A NŐ: azt hittem tökéletes vagyok

21 A NŐ: elcseszted a hétvégémet

21 A NŐ: (rofl)

23 csak egy pasi: nem mondod, hogy mindenki más is a lábaid előtt hever....

25 csak egy pasi: vagy így van?

30 csak egy pasi: akkor ideje lenne húznom egy sorszámot

30 csak egy pasi: mennyinél tart a számláló?

32 csak egy pasi: van még esélyem, hogy 60 éves korod előtt sorra kerülök?

33 A NŐ: nyugi, számlálótól függetlenül 1-es rajtszámmal indulsz

34 A NŐ: mindenki mást legyihogtattam

31 csak egy pasi: Túl szép

Túl szép

Túl szép, hogy igaz legyen...

34 A NŐ: hát baszki

34 A NŐ: kérdezd meg a Katát

35 A NŐ: ha mááá nekem nem hiszel

35 csak egy pasi: miről?

30 A NŐ: hogy igaz vagy nem igaz

33 csak egy pasi: ugyan

30 csak egy pasi: pont Őt, aki szerintem nem is mer a szemembe nézni, mer 30 évvel ezelőtt megmutattam a kukimat?

30 csak egy pasi: :D

31 A NŐ: a Kata nem mer a szemedbe nézni??? ugyan, annál sokkal vagányabb

32 A NŐ: Ő nem akad fenn ilyenen

33 A NŐ: Katám ennél belevalóbb csaj

33 csak egy pasi: egy fityegő kukacon?

34 csak egy pasi: persze, tudom

31 A NŐ: szóval Katám naprakész a magánéleti fertőmből

31 csak egy pasi: bár elég régen találkoztunk

32 csak egy pasi: nem mondta mikor?

34 A NŐ: székház büféje

31 csak egy pasi: valamikor a 90esévek végén, vagy 2000környékén

32 csak egy pasi: tehát ismered a családi hátteremet is?

33 csak egy pasi: vagy is a hátszelet?

33 A NŐ: nem

34 A NŐ: azt tudom, hogy a Kata ott dolgozott

35 A NŐ: és ott találkoztatok

35 A NŐ: bementél hozzá

35 csak egy pasi: igen

30 csak egy pasi: párszor

30 A NŐ: illetve hogy van egyúgod

30 A NŐ: húgod

31 A NŐ: és hogy gyerekkorotokban egy helyen laktatok

32 A NŐ: ja igen és hogy élete első pénisze amit látott a Tiéd volt

33 A NŐ: ennyit tudok

34 csak egy pasi: "pénisz"

35 csak egy pasi: ez a kifejezés...

35 csak egy pasi: :)

30 A NŐ: (rofl)

30 A NŐ: próbálok intellektuális lenni

31 A NŐ: :)

31 A NŐ: hátha elhiszed, hogy az vagyok

40 csak egy pasi: tudom, hogy sokkal inkább az vagy, mint amit esetleg a felületes szemlélőnek mutatsz

40 A NŐ: hétfőn dolgozol?

45 csak egy pasi: persze

42 A NŐ: jövőhéten akkor filmezünk?

43 csak egy pasi: remélem

44 csak egy pasi: kedden már tudom, hogy ráérek

41 A NŐ: én is, de ha nem akkor ráhajolok

42 A NŐ: (rofl)

43 csak egy pasi: az mit jelent?

44 A NŐ: :)

45 A NŐ: sorry, de péntek lévén már nagyon hülye kezdek lenni

40 A NŐ: kicsit le vagyok épülve agyilag

43 csak egy pasi: figyelj!

43 A NŐ: figyelek!

44 csak egy pasi: szeretnék tisztázni valamit

45 csak egy pasi: bár mostanában nem került szóba

42 csak egy pasi: de miss 28 még van...

43 A NŐ: nyugi

43 csak egy pasi: bár lassan 1 hete, hogy nem találkoztunk

43 A NŐ: ÁLLJ!!!!!!

44 A NŐ: Csak egy pasi!

44 csak egy pasi: igen?

45 A NŐ: nem akarok bezavarni miss 28-as kapcsolatodba

45 A NŐ: semmilyen szintem

41 csak egy pasi: csak azt akartam jelezni, hogy nem vagyok olyan szabad, mint a madár

43 A NŐ: vettem az adást

44 A NŐ: teljesen tudatában vagyok

40 csak egy pasi: elég szörnyű a helyzetem

40 A NŐ: és nem szeretném ha a közös filmnézésünik miatt miss 28-at háttérbe szorítanád!

41 A NŐ: baszki, mondd már meg a nevét!

42 A NŐ: ne kelljen már miss 28-nak hívnom

42 csak egy pasi: ezek után már soha

42 csak egy pasi: :D

42 A NŐ: ez nem szép dolog

43 A NŐ: jó

43 A NŐ: akkor marad miss 28

44 A NŐ: elég gáz , de mindegy

44 A NŐ: te tudod

44 csak egy pasi: az se szép , amit teszek

45 csak egy pasi: (think)

45 A NŐ: akkor hagyjuk

50 A NŐ: nem szeretnék Neked lelkiismereti problémát

50 A NŐ: annyit nem ér az egész

54 A NŐ: önző dolog lenne ez a részemről

55 A NŐ: ne haragudj

51 csak egy pasi: nem erről van szó

51 csak egy pasi: ezen már túl vagyok

52 A NŐ: asszem hibáztam Csak egy pasi

53 csak egy pasi: nem

55 csak egy pasi: én hibáztam, hogy októberben megláttam a képed

55 csak egy pasi: sajnos akkor elvesztem

50 csak egy pasi: de már nem is akarok kitalálni a labirintusból :D

53 A NŐ: én csak egy dolgot nem szeretnék

53 A NŐ: megbántani bárkit

54 A NŐ: illetve azt, hogy lelkiismeret furdalásod legyen

50 A NŐ: nem gondolkodtam

52 A NŐ: csak nagyon vágytam Rád, arra hogy megcsókolj, hogy érezzelek

51 csak egy pasi: és vannak, lennének hosszabb távú terveid?

55 A NŐ: nem tudom

50 A NŐ: egyenlőre jól érzem magam egyedül

51 A NŐ: és amióta szétmentem az exemmel

53 A NŐ: nem éreztem indíttatást arra, hogy mindenáron, feltétlenül egy kapcsolatban landoljak

55 A NŐ: ami természetesen nem jelenti azt, hogy remete életet szeretnék élni

00 A NŐ: sok pasi van körülöttem

03 A NŐ: de egyikőjüknél sem éreztem még csak azt sem , hogy szexuálisan vágynék rájuk

00 A NŐ: szóval a pár nappal ezelőtti csók is egy fajta pozitív változás az életemben

02 A NŐ: Te más vagy

03 A NŐ: Téged régóta ismerlek

04 A NŐ: és régóta vonzódom Hozzád

05 A NŐ: szóval egyelőre azt tudom, hogy az elkövetkezendő hónapok nagyon melósak lesznek. igyekszem a melóra koncentrálni, a magánéleti kérdés majd alakul...

01 csak egy pasi: már több, mint 10 éve...

02 A NŐ: nem tervezek, mert eddig az élet bebizonyította, hogy hiába a tervek mert egy pillamat alatt képes felfordulni körülöttem a világ

03 A NŐ: így mostanra a spontán dolgokban hiszek

00 A NŐ: több mint 10 éve igen

02 A NŐ: mondtam neked, hogy sosem gondoltam volna, hogy Te vonzódsz hozzám

03 csak egy pasi: tegnap pont erről egy szám jutott eszembe

04 A NŐ: melyik?

03 csak egy pasi: https://www.youtube.com/watch?v=1moW1_atAVI

02 csak egy pasi: a szöveg

10 A NŐ: nézem

13 A NŐ: ismerem

14 A NŐ: :)

12 csak egy pasi: gondoltam

14 csak egy pasi: a mi korosztályunk ismeri

10 csak egy pasi: csak annyi, hogy a mondanivalója félek, ránk illik :D

12 A NŐ: imádom a Demjént, a V-Moto rockot

14 A NŐ: na várjál értelmeznem kell a szöveget, hogy kinyilatkozhassak ez ügyben

11 A NŐ: Tűzvarázsló, kék szemeddel

Égess el, égess el

Vagy engedj el

12 A NŐ: most tulképp égessek vagy engedjek?

12 A NŐ: (blush)

15 csak egy pasi: nem erre gondoltam

13 csak egy pasi: égess, természetesen

14 csak egy pasi: a többire

10 A NŐ: A Kata egyébként tud rólad

11 A NŐ: hogy tartjuk a kapcsolatot

11 A NŐ: és azt is  hogy találkoztunk

24 A NŐ: Csak egy pasi!

25 A NŐ: mekkorára növeszted a hajadat?

20 csak egy pasi: gondolom szilveszterkor levágatom

21 csak egy pasi: de lehet, hogy előtte megint kiszőkíttetem

24 A NŐ: frankón jól áll Neked a hosszú haj

20 A NŐ: de nálam tudod ez a bongyor haj  a nyerő

20 A NŐ: a mostani

20 A NŐ: :)

21 csak egy pasi: pedig igazából nem is láttad a hosszú hajat

22 csak egy pasi: de majd felhozom a képeket a pincéből

24 A NŐ: és akkor megmutatod a fénykép gyűjteményed? (rofl)

30 csak egy pasi: csak amin én vagyok

31 A NŐ: Csak egy pasi

31 A NŐ: lazulj mááá

32 A NŐ: ne vegyél mindent véresen komolyan

33 csak egy pasi: ha tudnád milyen laza vagyok

33 csak egy pasi: csak azt csodálom,hogy nem esek szét

35 A NŐ: ]:)

30 csak egy pasi: ha tudnád, mennyire az idegeire megyek a körülöttem élőknek

32 A NŐ: ismerős érzés

33 A NŐ: nem vagy egyedül ezzel a problémával

34 A NŐ: fúúú mindjárt hányok

34 A NŐ: annyi mebucaint megettem

30 csak egy pasi: mondtam, hogy más gyógyszer kellene

31 csak egy pasi: de Te nem hallgatsz a jó szóra

31 A NŐ: de hallgatok

33 A NŐ: csak tudod most itt az irodában meglehetősen behatároltak a lehetőségeim

35 csak egy pasi: nem ott van a rendelőm

30 csak egy pasi: de jó pénzért házhoz megyek

33 A NŐ: Mi a rendelőd címe Dr Bio Doki?

35 csak egy pasi: Bp, Kossuth tér 1-3.

30 csak egy pasi: a hátsó lakás

31 A NŐ: az asszisztenseddel kell időpontot egyeztetni?

35 csak egy pasi: ja

30 csak egy pasi: és vele együtt kell részt venni a kezelésen

30 csak egy pasi: :D

31 A NŐ: nem nyalok

32 A NŐ: (rofl)

32 A NŐ: mi az asszisztensed száma?

33 csak egy pasi: mintha ezt már hallottam volna

31 csak egy pasi: 555-555-555-555

34 A NŐ: jóvannna, de tényleg nem nyalok

34 A NŐ: nem megy na

35 A NŐ: küzdöttem ellene de nem megy

41 A NŐ: szóval az asszisztenst ha kérhetem tedd takarékra

42 csak egy pasi: ne szabadkozz, mert felnégyeltetlek

44 A NŐ: nem szabadkozok, hanem tényfeltárok

45 csak egy pasi: én meg arra jutottam korábban, hogy mivel annyira szeretem kényeztetni a partnerem, nem is tudnék több nőre figyelni...

43 csak egy pasi: mondjuk a tényeidet én is feltárnám...

44 csak egy pasi: tényLEG

44 A NŐ: (rofl)

40 A NŐ: Most akkor az asszisztenssel kell egyezteteni??

40 csak egy pasi: mint a besenyőcsalád...

41 A NŐ: azt a kurva sok 5-öst hiába hívom,

42 A NŐ: aszondja ezen a számon előfizető nem kapcsolható

43 A NŐ: (rofl)

43 csak egy pasi: nem csak velem. Te VIP ügyfél vagy

44 csak egy pasi: ja

44 A NŐ: Vip ügyfél? ez jóóó:)

45 csak egy pasi: az a derékbőségem volt

45 A NŐ: :)

45 A NŐ: (rofl)

41 csak egy pasi: 112

41 csak egy pasi: ez meg az iq-m

41 A NŐ: kérnék szépen Bio Doki egy szabad időpontot

43 A NŐ: kösssz, csináljak hülyét magamból a kék szirénások előtt:)

43 csak egy pasi: kedd 18-19 óra

45 csak egy pasi: attól függ, mikor távozik az előző ügyfél

45 A NŐ: :)

45 csak egy pasi: 8-)

40 A NŐ: akkor legyen 19

41 A NŐ: nehogy összeakadjak az előző VIP-essel

41 A NŐ: :)

41 csak egy pasi: és még be is kell mosakodnom a műtéthez

42 A NŐ: ]:)

42 A NŐ: felboncolsz?

43 csak egy pasi: nem azzal fogsz összeakadni...

44 A NŐ: :)

44 csak egy pasi: háát

44 A NŐ: (rofl)

45 csak egy pasi: a szikém beléd mártom majd

40 A NŐ: gumikesztyűd is van??? (rofl) (rofl) (rofl)

42 csak egy pasi: nincs

43 csak egy pasi: steril leszek addigra

43 A NŐ: (rofl)

43 A NŐ: ez nagyon kemény

44 A NŐ: úgy röhögök

44 A NŐ: hogy teljesen hülyének néznek

43 csak egy pasi: volt egy olyan ismerősöm, aki fogorvos volt...

40 csak egy pasi: foglalkozási ártalom volt neki, hgy mindent nagyon precízen megtisztított...

42 csak egy pasi: mikor összekerültünk (persze véletlenül)

44 csak egy pasi: azt mondta, hogy engem is szeretne sterilizálni

45 csak egy pasi: szerencsére kiderült, azért nem annyira

45 csak egy pasi: :D

40 A NŐ: (rofl)

44 A NŐ: Csak egy pasika

44 A NŐ: lépnem kell

45 csak egy pasi: ok

45 A NŐ: hétfőn folytatjuk?

45 csak egy pasi: látom, tudom

45 csak egy pasi: remélem

40 A NŐ: :)

41 A NŐ: jó hétvégét Neked és jobbulást!

42 csak egy pasi: Te is gógyulj

42 A NŐ: vigyázzááá meee hétfőőőn gyövök

43 A NŐ: :)

43 A NŐ: nem, nem gyógyulhatok

43 csak egy pasi: ez nem fenyegetés

44 csak egy pasi: álom

44 A NŐ: mert akkor nem kell mennem szerdán

45 A NŐ: a bio dokihoz

45 A NŐ: :)

50 csak egy pasi: mért, megelőző kúrá(s)ról nem hallottál?

51 csak egy pasi: elnézést

52 A NŐ: na megyek, oszt hétfőőőn újra támad a mars

52 A NŐ: :)

52 csak egy pasi: :D

52 A NŐ: húúúúúúúúúúúúú

52 A NŐ: (rofl)

53 A NŐ: ez tetszett

53 A NŐ: tarolt

53 csak egy pasi: nem

53 A NŐ: :)

53 csak egy pasi: szörnyű volt

54 A NŐ: na egy ilyenre írjááá be lécci Dr Csak egy pasi!

55 csak egy pasi: na, eredj

50 A NŐ: ok

50 A NŐ: puszi

51 A NŐ: vigyázz magadra!

51 csak egy pasi: nem

53 A NŐ: de igen!

53 A NŐ: puszi

54 A NŐ: szia

54 csak egy pasi: puszi

 

Pár más bejegyzés:

Robottörténet

 

Hónak fehérkéje - Hófehérke és a hét törpe - mely fordíttatott Károli Gáspár általa

Pályázat a sárkányölős viadalra
Foglalkozásom: (Szex) Istennő
Szex során mennyire számít a fanszőrzet?
Élvezik a lányok a popsi-szexet?
Tudjukmi leltár
Star Wars vers
Házinyúlra nem lövünk!

A menstruáció és a szex
Szex este vagy reggel?
A szerető
A társkeresés aranyszabálya
Bánatomat kekszbe fojtom (nem szexbe)
Szex során mennyire számít a szőrzet 2
Vírus - VÉGFELHASZNÁLÓI LICENSSZERZŐDÉS

Címkék: chat vicc humor csaj erotika cset pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://ogre.blog.hu/api/trackback/id/tr704828365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása