ogre.blog.hu

Címkék

adó (1) adózás (1) akvárium (5) akváriumi (5) állat (4) anya (1) anyu (1) aston martin (1) autó (2) autóverseny (1) autózás (1) Balaton (1) bálvány (2) black (2) börtön (2) bűnözés (1) chat (4) cigány (4) cigányozás (4) csaj (18) csajok (7) csatorna (1) csatornafedlap (1) cset (4) csillagok (1) Csillagok (5) Csillagok Háborúja (4) dánió (2) divat (1) ego (8) ellen (1) erotika (13) és (1) ET (1) étel (1) férfi (1) ferrari (1) fiatal (1) film (1) finder (1) foci (1) fotó (2) főzés (1) Gamu (1) gazdaság (2) gyógyszer (1) gyónás (1) háború (1) háborúja (3) Háborúja (3) hal (5) halak (5) hannibal (1) harc (1) hátimotor (1) házasság (2) hímivarsejt (2) hullámos (1) humor (18) hungaroring (1) idős (1) Indiana (1) ingyenes (1) internet (1) Jackson (1) jazz (1) jedi (1) John (1) Jones (1) Jurrasic (1) kaja (1) kaptár (2) költség (1) koncentrációs (2) könyv (2) közgazdaságtan (2) krtek (1) lamborghini (1) lecter (1) legények (1) le mans (1) magázódás (1) megasztár (1) merle (2) Michael (1) mole (1) molly (3) music (3) Nikki Yanofsky (1) (6) nők (10) ondó (2) pap (1) papagály (1) párom (1) partner (1) pasi (12) pasik (6) pina (8) poem (3) politika (1) politikus (1) porsche (1) potemix (1) ppg (1) programozás (1) punci (7) pussy (2) randi (6) randihely (1) randivonal (1) rasszista (4) rasszizmus (4) recept (1) repülés (2) rhyme (3) rím (3) robert (2) roma (4) saleen (1) siklóernyő (2) sport (1) spyker (1) Star (6) Star Wars (4) sütés (1) számítástechnika (1) számla (1) számvitel (2) szerelem (7) szex (16) szexrandi (1) szexuális (3) tábor (1) társkeresés (1) társkereső (1) tartása (4) tegeződés (1) templom (1) trágár (1) trágárság (1) udvarlás (3) út (1) útépítés (1) vakond (1) vallás (1) verő (1) vers (4) vicc (16) vigra (2) Wars (6) web (1) webrandi (1) Williams (1) xfaktor (1) x faktor (1) zaklatás (1) zebra (2) zebradánió (2) zene (6) zoli (2) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • andras1980: Ez a bejegyzés itt is megjelent: www.facebook.com/tegezz/posts/1527943540561302 (Ajánlom az oldalunkat.) (2017.08.08. 08:01) Csendőrpertu
  • Bicepsz Elek: iflgazdasag.blog.hu/2014/02/23/a_nok_egyre_torzultabban_vagyakoznak (2014.02.24. 18:15) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • Valóraváltógép: @ogreblog: Na igen, nőben is akadnak önsorsrontó példányok... @fotengelyszimering: Te már elmentél egyszer, nem? Mégsem sikerült? Sajnálom. Csinálj pár indiánszökellést, be ne görcsölj ágyéktájon. (2014.02.23. 17:41) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • sdani: @Tomcika: Csakúgy mint az avatarom, a személyes találkozás varázsában hiszek, ezért nem használok társkeresőt. :D (2014.02.23. 16:40) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • fotengelyszimering: @Valóraváltógép: Máglyára el, igen kemény... azonnal fizetem is! :D Hulljon a férgese, szerencsére a tűznek nem számít. @ogreblog: Remélem követed a kommenteket, mert igazi troll csemegének ígérke... (2014.02.23. 16:14) Egy férfi, nőként egy társkeresőn
  • Utolsó 20

Friss topikok

A Tó felülről

2014.02.20. 09:54 | ogreblog | Szólj hozzá!

-Meglátogattam az oldalad.
Végignéztem a képeket, amiket feltettél.
A Balatonról készültek a kedvenceim. Ahol "hosszában" látszik a tó, a vizen a felhők árnyékával.

IMGP4185balatonk.JPG

-Minden évben pár alkalommal elmegyek repülni a Balatonhoz.
Nagyon szeretem.
Eléggé letaglózó élmény mondjuk a tó fölött lenni 1000-1500 méterrel.
Helyre rakja az embert.
Megmutatja a helyed a világban.
Onnan körbe nézni nem semmi.
Idén is fotóztam pár képeslapra illőt, csak még nem volt érkezésem feltenni.

-Írtó furcsa érzés volt nézni. Nem tudom miért. Talán mert tudom, hogy te repültél, miközben fotóztál, és miután személyesen is ismerlek, így valahogy közelebbinek érzem.
Nem tudom.
Ha csak úgy látok egy légifelvételt magazinban, poszteren, reklámban, bárhol, különösebben nem érint meg, kivéve persze, ha valamilyen különleges dologról, vagy különleges kivitelben stb. (tehát nem egy hétköznapi légifotó) készült.
De így, nagyon furcsa volt. Nem is igazán tudom elmondani, mit éreztem.
Mindenesetre fantasztikus dolog lehet repülni!

-Lenyűgöző dolog.
Fázok, ha belegondolok.
Elmondhatatlan, leírhatatlan.
Olyan, mint a szerelem, amit igazából csak zenével, verssel lehet kifejezni, de az is csak gyönge karcolata az eredetinek.

-Azt hiszem én be lennék tojva rendesen. :-)

-Az elején én is féltem.
De aztán megszoktam a repülés érzését.
Amikor egy új utast reptetek, olyan dolgokat szoktam kérdezni, hogy mennyire bírja a körhintát, a hullámvasutat?
Hogy áll a hajózáshoz, a tengeribetegséghez?
Mennyire bírja a távolsági buszozást?
Ha valakinek komoly aggályai vannak, először egy kicsi, 100 méteres dombról repülünk. Alig több, mint 1 perc.
Egyébként a különböző pilóták is különböző képpen viselik.
Van olyan pilóta ismerősöm, aki egy kicsit dobálósabb időben szó szerint rosszul lesz, és le kell szállnia :-)
Tavaly voltam egy úgy nevezett G szimulátorban.
Ez egy nagyon komoly vásári majomkodós eszköz volt, amit beüzemelés után, a megnyitó előtt kipróbálhattam.
360 fokban forgott, a jelentkező be volt szíjazva egy székbe (kéz, láb, 5 pontos biztonsági öv)
A fizetős jelentkezőknek 250 fordulat per percig tekerhették fel a kezelők.
A tesztpróbámon 540 körül leálltak, mert már nem állt stabilan :-)
Az volt az érdekes, hogy kiszálláskor nem éreztem szédülést, rendesen képes voltam járni, nem dülöngéltem, mint egy részeg.

A repülésünk során van egy kritikus manőver, a spirál.
Egy bizonyos sebesség fölött sokan rosszul lesznek, beáll a szürkület, nem tudják kontrollálni a tetteiket, mozgásukat.

Pár éve „húztam egy „elég gyors” kerületi sebességűt.
Minő véletlen, a Balaton felett volt.
1100 méterről indítottam és kb 500 méter alatt állítottam le.
Utána lehülyéztek, hogy nekem gyerekeim vannak és leszakadhatok az ernyőről :-)

Egy tavalyi balatoni repülésemkor 1400 méterről húztam egyet. Messze nem volt olyan sebességű, de jóval hosszabb volt.
Stabilan tartva, hosszan (nekem belülről perceknek tűnt, pedig nem lehetett annyi) bent tartottam az ernyőt. Folyamatosan játszottam a sebesség növelésével, csökkentésével.

Mivel az egésznek az volt a lényege, hogy tudtam, hogy ki fog fogyni az üzemanyag, ezért mentem fel olyan magasra amennyire csak tudtam.

Utána egy strandra szálltam le.

Az egyik nyaraló azt mondta, hogy a nézésbe is beleszédült. :-)

IMGP5606tihanyk.JPG

-A legfélelmetesebb amit életemben csináltam az csillebérci Kalandpályán a barna előtti pálya... :o)
A saját srácaiddal is repültél? Szeretik?

-A nagyot 3 éves kora körül avattam be :-)
Azon a szoktató dombon.
Azóta motorral is és csörlőzésből is repültünk többször. A kicsivel is.
Szeretik. De nagyon nagy felelősség.
Volt olyan, hogy csörlőzésből repültünk.
Leszállás után egy anyuka odajött hozzánk, hogy az ő kislányát is szeretné, ha megreptetném.
Akkor már látszott, hogy jön a vihar előszele.
Le kellett beszélnem őket a repülésről.

-Az enyémek biztos nagyon bírnák.

-Elnézést, hogy hosszabb lett a kelleténél, de ez a szerelem :-)
A repülős emberek azt szokták mondani, hogy a kívülállók nem is érthetik, hogy mennyire erős ez a vágy és milyen fájdalmas a repülés hiánya.
A gyakorlatlanságból, a ritka repülésből sok, szerencsére kisebb, baleset származik.
Bár én soha nem dohányoztam, de a nikotin hiányához tudnám hasonlítani, a repüléstelenség érzését.

- Tényleg, van ennek valamilyen időjáráskorlátja? Most persze nem a szélre, meg az esőre-viharra gondolok, hanem hőmérsékletre.

- Nincs.
Az őszi párás idő a ködrepülés melegágya!
Rendszeresek a szilveszteri óévbúcsúztató repülések és a legnagyobb hidegekben lehet a Balaton jege felett bohóckodni.

 

Pár más bejegyzés:

 Robottörténet

 

Hónak fehérkéje - Hófehérke és a hét törpe - mely fordíttatott Károli Gáspár általa

Pályázat a sárkányölős viadalra
Foglalkozásom: (Szex) Istennő
Szex során mennyire számít a fanszőrzet?
Élvezik a lányok a popsi-szexet?
Tudjukmi leltár
Star Wars vers
Házinyúlra nem lövünk!

A menstruáció és a szex
Szex este vagy reggel?
A szerető
A társkeresés aranyszabálya
Bánatomat kekszbe fojtom (nem szexbe)
Szex során mennyire számít a szőrzet 2
Vírus - VÉGFELHASZNÁLÓI LICENSSZERZŐDÉS 

Címkék: fotó ego repülés szerelem siklóernyő Balaton

A bejegyzés trackback címe:

https://ogre.blog.hu/api/trackback/id/tr495812558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása